Subject: Ristumiskoha eelneva nõusoleku päring
From: "Ain Antons" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 12:53:47 +0300

Tere.

Kas Transpordiametilt oleks võimalik saada eelnev nõusolek riigimaanteelt
15159 mahasõidu rajamiseks kinnistule 56701:001:0805.

Plaanime nimetatud kinnistule rajada kerghaagiste automatiseeritud 24/7
müügijaama, mis koosneb u. 800 m2 suurusest asfalteeritud platsist, kuhu
paigutame u. 20 haagist. Müügiplats ei ole aiaga piiratud.

Analoogsetest müügijaamadest müüakse keskmiselt 1-5 haagist kuus, seega
lisanduv liikluskoormus on väga väike.

Lisas illustreeriv foto.

Vastan meelsasti võimalikele lisaküsimustele ja oleksin väga tänulik kiire
vastuse eest.

Ain Antons
Prokurist
Tel. +372 730 1840
Mob. +372 515 6504

Respo Haagised AS
Tamme 21, Tõrvandi, Ülenurme
61715 Tartumaa, Estonia
 <http://www.respo.ee/> www.respo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.